zondag 18 oktober 2009

tentoonstelling


Mijn man en ik zijn net teruggekomen van de 20ste Nationale Patchwork Happening van de Belgische Quilters Vereniging in Edingen in Belgie.
Dit was echt weer een tentoonstelling waar ik onrustig van werd. Zo veel moois gezien dat ik eigenlijk direct naar huis wilde om weer een nieuwe quilt te beginnen. Ik houd van traditioneel werk en dan maakt het mij niet uit of de quilt is uitgewerkt in moderne fleurige, geweven japanse of replica stoffen.
De inrichting en locatie van de tentoonstelling waren heel 'plezant'.
Ik laat wat foto's van quilts zien waar ik jaloers op ben, omdat ik te ongedurig ben om zo een tijdrovend werkstuk te maken.




Het was ook gezellig om weer te praten met die aardige dames (quiltvriendinnen) die ik ken van de jaarlijkse Midweek in Blankenberge.
Onderweg in de auto op langere tochten zetten we altijd een luisterboek op. Deze keer viel onze keus op Het Zwijgen van Maria Zachea van Judith Koelemeijer.

Op het eind wil je dan een omweg maken om niet voor het eind van het boek thuis te komen.

Geen opmerkingen: