dinsdag 21 september 2010

Berta bracht vrijdagmorgen een quilt mee naar het quiltcafe, die zij voor een goede kennis heeft gemaakt. Berta maakt al haar quilts met de hand. De kleuren van deze log cabin maken je helemaal vrolijk.
Dit weekend heb ik verder gewerkt aan de replicaquilt. Er zijn nu vier stroken aan elkaar gezet en ook machinaal gequilt.
Ik ben ook begonnen aan een winterquiltje. De ondergrond zit in elkaar en hierop komen applicaties. Dit quiltje is gepland in het quiltcafe op vrijdagmorgen 8 oktober en 22 oktober.

3 opmerkingen:

Berna zei

De replicaquilt vind ik heel mooi van kleur en patroon. Quilt je al je quilts machinaal en doe je dit ook zelf?

Anoniem zei

Voor Berna, ik zoek de stofjes voor deze quilt zoveel mogelijk in de sfeer van ongeveer 1850. Omdat wij onder quilts slapen vind ik het steviger om machinaal te werken. Ze worden echt intensief gebruikt.De poppenquiltjes naai ik op de machine, maar ik quilt ze tot nu toe met de hand.

yvonne zei

Ik ben helemaal weg van deze quilt en staat dan ook hoog op mijn verlanglijstje.
Heb het dan ook in het echt gezien ,en toen was het nog mooier.
Groetjes yvonne