zaterdag 25 september 2010

winterquiltje

Ik heb altijd veel moeite met het afmaken van een quilt. Je weet in grote lijnen hoe hij wordt en dan begint het te kriebelen om iets nieuws te beginnen.
Voor het vrijdagmorgenprogramma van het quiltcafe moet ik gelukkig wat data invullen. Dus ik mocht van mezelf een nieuw quiltje starten. Deze keer geen kerstquiltje, maar een winterquiltje.
De ondergrond is klaar; hierop komen applicaties met heat and bond (vliesofix) van een winters tafereeltje. Zodra de applicaties erop zitten laat ik alles weer zien. De data voor dit quiltje worden 8 oktober en 22 oktober.

2 opmerkingen:

Marie-Anne-José zei

Hoe is het mogelijk, dat probleem van het afmaken heb ik nou ook.En vooral ook het steeds iets nieuws uitpoberen. Maar tegenwoordig maak ik er me niet meer zo druk om het gaat er toch meer om dat je leuk bezig bent en als er dan af en toe iets af is, is dat mooi meegenomen.
Fijn weekend, groetjes Marianne

yvonne zei

Die kleuren alleen al !!
Geweldig,heerlijk en mooi.
Groetjes ook aan je man Yvonne