donderdag 10 februari 2011

Hoe verwend kun je worden?

Woensdag was ik jarig en het bleek dat heel veel dames dat wisten. Vanaf half elf, toen de winkel openging, werd ik verwend met heel veel cadeautjes. Omdat het druk was, had ik niet eens de tijd alles rustig uit te pakken, maar gisteravond was het zover. Al die lieve dames, hartelijk bedankt, het ontroert echt, als zoveel mensen aan je denken.
We hebben wel direct een Mozart Kugel gesnoept, nadat de foto genomen was.
Omdat in het weekend pas mijn verjaardag in de familiekring wordt gevierd, kon ik gisteravond ook nog even het bloemetje op de hoek van het Shelburne quiltje strijken en met een festonsteekje vastzetten
Een poos geleden heb ik diverse dames beloofd om een vriendinnenquiltje of een familiequiltje te behandelen. Voor vrijdag 18 februari stond er nog geen onderwerp in de agenda van het quiltcafé. Dus we kunnen er op die datum aan beginnen. Als U mee wilt doen, is het enige dat U meebrengt pen en papier. We gaan overleggen wat je erop zou kunnen appliceren. Thuis gaat U eraan werken. We komen de tweede keer bij elkaar op 15 april, zodat U ruim de tijd krijgt. Ik geef wel wat patroontjes voor bloemen, vogels, poppetjes, boom. Dit zijn basis-figuurtjes, die makkelijk veranderd kunnen worden.

4 opmerkingen:

Willeke zei

Nog van harte gefeliciteerd! Wat een mooie cadeaus heb je gekregen. Die Mozart Kugels zou ik ook niet kunnen weerstaan.
De vriendinnenquilt is heel erg leuk!

Hennie zei

Wat een verwennerij al die cadeaus, nog van harte gefeliciteerd.
Groetjes Hennie.

Berna zei

Rietje, nog van harte gefeliciteerd! Veel plezier met het vieren dit weekend.

rietje van slagmaat zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.