donderdag 3 november 2011

Verkeerd gedacht

Het is alweer bijna vrijdag en ik heb nog steeds niets laten zien van de vorige week. Het was leuk om oude vertrouwde gasten uit Doetinchem te zien.

Alweer een Shelburne quiltje. Deze is van Mevrouw Gerritsen. Ze heeft lichte stof onder de applicatie gebruikt en een donkere tint als border. Dit geeft weer een heel ander, maar niet minder mooi effect.

In de winkel heb ik deze week ook veel moois gezien. De Trip Around The World van Anneke Zijderveld is bijzonder mooi door de donkere banen tussen de felle kleuren.

Dit is geen zuinigheid met al die naadjes, maar armoede. In de medaillon/randje erbij quilt heb ik deze stof regelmatig gebruikt, maar, omdat ik geen voorgekookt plan heb voor de quilt, wist ik ook niet hoeveel ik nodig zou hebben.
Zoals ik al zo vaak verkeerd deed, dacht ik dat ik royaal stof had en dat ik de stof ook voor de achterkant zou kunnen gebruiken.
Berouw komt na de zonde!

2 opmerkingen:

Noa zei

maar toch vind ik het weer een mooie oplossing

Berna zei

Met eigen ogen heb ik vandaag gezien dat die naadjes nauwelijks terug te vinden zijn.
De indrukken van vandaag moeten nog een beetje tot rust komen voordat ik kan bloggen.
Rietje en Wil, nogmaals bedankt voor jullie gastvrijheid en de heerlijke dag!!
Liefs Berna