dinsdag 21 augustus 2012

alice in wonderland



Omdat ik een echte liefhebber van kookboeken ben, zoek ik in tweedehands boekwinkels en in kringloopwinkels altijd naar speciale kookboeken. Soms heb je geluk en kortgeleden vond ik dit kookboek van Alice in Wonderland. Nu nog in de praktijk uitvinden of er wonderlijk mooie recepten in staan.
Bij het maken van mijn log cabin quiltje is het natuurlijk heel belangrijk
wat voor een randje er omheen zal gaan. De volgend mogelijkheden heb ik geselecteerd, maar ik moet nog even dubben welke van de vier het gaat worden. Elke stof is op zich mooi, maar maakt de stof het quiltje mooier of niet?

Mooi dat er zoveel keus is, maar daardoor is kiezen ook moeilijk. Ik zal er nog een nachtje over slapen. Missschien weet ik het morgen.


3 opmerkingen:

Unknown zei

Leuk kookboekje, en ik heb de rand al gekozen. Ik ga voor de derde rand, de donkerrode ruitjes.

Anoniem zei

Lang geleden dat we je blog lazen..te druk met reizen..je zou er dol van worden.
Wanneer gaat het gewone leven weer van start? Wij zijn volgende week terug in Råda, dan eid september op eindhoven aan..

Berna zei

Schattig dat kookboekje. Je vindt er vast iets lekkers in.
De log cabin wordt mooi en warm van kleur. Als je het mij zou vragen..... (doe je natuurlijk niet, haha), bruin is mooi maar rood heeft net iets meer. Maar ja, ik ben dan ook erg van rood.
Fijne dag!