woensdag 29 augustus 2012

rustig quilten

 Om aan alle rommel te ontkomen heb ik mij verstopt in mijn werkkamer, mijn favorite zender radio 1 aan en quilten maar. Het middenstuk vordert goed, zodat ik op de eerste bijeenkomst het werk kan tonen. Iedereen met een beetje ervaring kan meedoen. De eerste bijeenkomst voor deze quilt is op vrijdagmorgen 21 september en de tweede keer een week later op 28 september.
De eerste keer deel ik de patroontjes van de applicatie uit, zodat U met die onderdelen ook een eigen compositie kunt maken. Voor degenen die nog nooit met "heat and bond" hebben gewerkt, wordt dat natuurlijk ook even uitgelegd.
 Ondertussen gaat het werk aan het renoveren van de winkel door zonder dat ik daar veel last van heb. Zoals je op de volgende foto kunt zien, zijn de stoffen netjes en overzichtelijk neergezet in de quiltcafé ruimte, waardoor we mensen die toch nog stoffen nodig hebben gemakkelijk kunnen helpen.
Officieel zijn we nog met vakantie, maar als U wat nodig heeft kunt U  op de gewone winkeltijden op dinsdag en woensdag van 10.30 uur tot 16.00 uur even langs komen. Wel even aanbellen a.u.b..

2 opmerkingen:

Miny zei

Tjonge wat een ijver in je vakantie, ben benieuwd hoe het gaat worden, je maakt het wel spannend.

Groeten Miny

@nke zei

Wèl een rigoreuze aanpak. Fijn dat je je zo lekker kunt verstoppen met quiltwerk. Het wordt weer een beauty!

Quiltgroetjes *+*