zondag 2 september 2012

zondags gevoel

 Het is mooi weer. Het is zondagmorgen. Ik heb net naar een van mijn favoriete programma's geluisterd, O.V.T. op radio1. Het betekent Onvoltooid Verleden Tijd en behandelt altijd onderwerpen uit de geschiedenis. Het duurt van 10 tot 12 en gaat vaak diep op de onderwerpen in, zonder de haast die je vaak ondervindt in andere programma's. Dat doe ik al heel lang en het is een soort traditie geworden in mijn leven. Ik hoorde net dat het al 20 jaar bestaat. Het draagt bij aan mijn zondags gevoel. Dat wordt ook nog versterkt door de vorderingen in de opbouw van de winkel. We hebben al weer geverfde wandjes en gestucte muren, we hebben al weer nieuwe kozijnen. Het gaat echt de goede kant uit.
 Het gaat ook goed met de V&A Quilt. Ik heb het middenstuk af en ook nog gequilt. Dat geeft ook nog een prettig gevoel en op de volgende foto's hoop ik dat U goed de details kunt zien van quilten en appiceren.
 Hartjes zijn altijd een in het oogspringend en hartverwarmend detail in zo'n applicatie.
Ik heb ook mijn best gedaan bij het zorgvuldig selecteren van de stofjes voor de hoeken. Ik denk dat het gelukt is.

1 opmerking:

Bizzy Martine zei

Veel succes met de werken!!!! Prachtige quilt!!!