woensdag 17 oktober 2012

Kerst Mystery

 Vanuit het raam van mijn werkkamer heb ik uitzicht op een grote Gelderse Roos. Hij staat niet in onze eigen tuin, maar op het parkeerterrein naast ons huis. Op zondagen is hij erg intrek bij dames met schaartjes, die zich onbespied wanen. De cursussen bloemschikken zullen wel volop gebruik maken van de mooie rode bessen.
Aan de andere kant van onze tuin staat hulst (niet zoveel) en als ik daar langsloop, komt de Kerst in mijn gedachten. Vrijdag a.s., 19 oktober, is de eerste keer voor de mystery en als U hier alvast wat werk wilt doen, neem dan "heat and bond" en een potlood mee.
Het quiltje wordt ongeveer 40 x 50 cm. groot en de eerste keer zijn er patroontjes voor het middenstuk, de tweede keer de rand.
Nog een tipje van de sluier, een foto van de stofjes die ik het meest heb gebruikt.

3 opmerkingen:

Miny zei

Dat ziet er veelbelovend uit, tot vrijdag.

Groeten Miny

Berna zei

Klinkt spannend.
2 november zijn Janny en ik van de partij maar of we meedoen met de mysterie............... denk het niet. Tot dan.

Fabric Quilt Shop zei

I love your quilts. Could you please add a translator on your site. I have signed up to follow and would love to be able to read what is said along with looking at the pics.