zaterdag 7 december 2013

"Winter wonderland"

Bij ons de houtblokken in de kachel, bij u misschien in de open haard. Laat de sneeuw maar komen! De kou trekt richting Lochem. En dat kunnen we merken in de winkel. Onze bezoekers vragen in deze periode naar dit winterquiltje met huis en sleeënde kindjes. Een echte favoriet in de winter. 

De afmetingen van het quiltje zijn bij benadering 83 cm x 83 cm. De kosten van het patroon zijn € 7,50 exclusief verzendkosten van € 1,20. Mocht u belangstelling hebben, stuurt u dan een mailtje naar rietjevanslagmaat@gmail.com 



Bij dit quiltje moet ik denken aan het liedje "Winter wonderland", uitgevoerd door Doris Day in 1964. U kent de klassieker vast ook. We gingen even googlen en kwamen erachter dat Doris Day een van de maar liefst 150 artiesten is die het liedje uit 1934 zong. Hieronder even 3 minuten nostalgie met Doris Day. 

Fijn weekend gewenst, Rietje 







4 opmerkingen:

Berna zei

Een schattig quiltje en een liedje uit vervlogen tijden. Gezellig! Als het weer het toe laat, zie je ons vrijdag weer eens.
Fijne zondag
Berna

Rietje van Slagmaat zei

Dag Berna, wat ben je toch een trouwe blogbezoekster. Erg leuk! We zien jullie natuurlijk graag weer als de weergoden het toelaten. Alvast een voorspoedige reis vanuit Amersfoort gewenst. Hartelijke groeten, Rietje

Inge zei

Ik heb genoten van je blog. Wat een leuke dingen laat je zien. Jammer dat ik niet wat dichterbij woon, anders was ik beslist eens naar dat gezellige quiltcafé gekomen. Gelukkig kan ik via je blog ook een beetje mee genieten.
Ik moet zelf ook nodig weer eens bloggen........

Groetjes,
Inge

rietje van slagmaat zei

Dag Inge, sorry dat ik niet eerder heb gereageerd! We zagen net pas jou berichtje. Wat leuk dat je op afstand meegeniet. En een mooi voornemen voor 2014 om weer te gaan bloggen. Veel plezier met schrijven! Rietje