zondag 2 maart 2014

Hanneke, waar ben je?


Gisteren heb ik alle enveloppen op de post gedaan, maar Hanneke blijft onvindbaar. We hebben haar adres niet! Ik denk dat ik de hulp van "Spoorloos" moet inroepen. Dus dames, let goed op het televisieprogramma om uw hulp te kunnen aanbieden.


Ik ben een fan van Barbara Brackman. Nu de gelegenheid zich voordoet om mee te doen aan een "block of the month" programma heb ik mij geen ogenblik bedacht. Het eerste block (januari) heb ik voor de tweede keer gemaakt. 

Als u de bovenstaande combinatie mooi vindt, kunt u een pakketje van exact dezelfde stofjes bestellen. Ik doe de malletjes er getekend bij zodat u het blok op de bekende manier in elkaar kunt zetten. De prijs bedraagt 10,- euro inclusief porto. Stuurt u dan een mailtje naar rietjevanslagmaat@gmail.com

Kijkt u even op het blog van Barbara als u zonder malletjes, dus direct snijden, prettiger vindt. U kunt hier klikken om door te gaan naar haar blog.  


Vanmiddag was het eindelijk weer lekker weer, vandaar dat we een wandelingetje hebben gemaakt om Kasteel Ampsen heen. Wat zalig dat we op slechts een paar meter afstand een frisse neus kunnen halen in een park of een bos.

Fijne avond nog!

Rietje




1 opmerking:

Berna zei

Ja wat een heerlijk weer he? Ik zie dat jij ook je blog uit de sneeuw gehaald hebt (of Ellen?) en een lentejasje hebt aangetrokken.
Mooi blok heb je gemaakt. En nu maar hopen dat Hanneke zich meldt.
Fijne dag!