zondag 9 maart 2014


Vanmorgen waren we voor de tweede keer geopend op zondagmorgen. Het was net zo gezellig als vorige maand. Bovendien ben ik verwend door mevrouw Visschedijk uit Bentelo, Platenkampsweg 7, met een prachtige tulpenschoof. Ze bracht deze mooie tulpen mee als verlaat verjaardagscadeau. Lees even het kaartje op de foto hieronder.


Ik vind dit zo apart dat ik graag reclame maak voor deze bijzondere kwekerij.

Voor de volgende maand hebben we weer een zondagochtend opening uitgezocht, n.l. 6 april ook weer tussen 10.30 en 12.00 uur.



Dit is het februari blok dat ik heb gemaakt naar het patroon van het "block of the month" van Barbara Brackman. Dit is blok 2. De dames die zich opgegeven hebben voor het pakketje krijgen nog een apart briefje met de vraag of ze dit blok ook willen ontvangen.

Nu ga ik stoppen. Ik ga nu even beginnen aan het snijden van de pakketjes voor blok 2, omdat blok 1 erg in de smaak viel.

Fijne zondagavond.

4 opmerkingen:

Berna zei

Ja leuk zo he die verpakte bollen. Ik kreeg ze vorig jaar een keer en ze staan veel langer dan in de vaas.
Vandaag lekker nog even genieten van het voorjaarsweer maar nu eerst de stofdoek en stofzuiger erdoor.
Fijne dag!

Rya, Rotterdam zei

Wat een fantastisch cadeautje!!!!!
Wat een fantastisch bedrijf dat dit soort dingen verzint en nog uitvoert ook!!! Van dit soort dingen raak ik ontroert.... het getuigt van zoveel liefde voor Moedertje Natuur.
Groet, Rya, Rotterdam

Rietje van Slagmaat zei

Hallo Berna, ik ben nog niet toe aan de voorjaarsschoonmaak. Heb een paar ramen gelapt maar kan zometeen weer van voren af aan beginnen, vrees ik.
Hartelijke groet, Rietje

Rietje van Slagmaat zei

Dag Rya, we zijn er blij mee en de tulpen staan er nog steeds mooi bij!