zaterdag 26 april 2014

Barbara Brackman Block van de Maand nummer 4

Heerlijk traditioneel, koffie - sigaar - oranje gebak en oranje bitter. De Koning op de I-pad. Hier overheen een prachtig oranje zonnetje.

 Maar ik was ook in spanning vanwege het Block van de Maand van Barbara Brackman. De mail komt hier altijd wat laat binnen, dus heb ik steeds op haar blog gekeken of het al was gepubliceerd en jawel om vier uur vond ik het.

Stofjes uitgezocht; de eerste keuze was niet naar mijn zin. Te groot contrast tussen licht en donker, maar uiteindelijk is dit mijn keuze.

Zoals altijd kunt U vanaf nu Uw bestelling doorgeven. De prijs blijft nog steeds 10,00 euro inclusief porto. De blokken nummer 1,2 en 3 zijn ook nog te bestellen. Klik hier voor de voorgaande blokken.
Mail even naar rietjevanslagmaat@gmail.com

2 opmerkingen:

Berna zei

Ziet er gezellig uit Rietje en herkenbaar. Mooi blok met mooie stofjes!

Rietje van Slagmaat zei

Dankjewel, Berna! Fijne zondag nog, Rietje