zondag 6 april 2014

jurkjes en barbara brackman jane austen serie


Gisteren vond ik het zo leuk om direct resultaat van mijn werk te zien en zo werd Abeldijn (het levend, sprekend, blind konijn) geboren. Maar één konijn is ook niks, dus ze krijgt vriendinnen. Eerst vanmiddag alvast de jurkjes genaaid en de oren.

Net toen ik aan vier paar benen wilde beginnen, kwam er een mail binnen van Barbara Brackman, dat haar blok van de week vandaag is begonnen. Ik had me heilig voorgenomen er niet aan mee te doen, maar dan had ik natuurlijk niet moeten kijken. Jawel, ik ga voor de bijl.
Stofjes uitgezocht, gesneden en ook maar direct genaaid. De maat is hetzelfde als van het block van de maand. Ik maak mezelf wijs dat ik ze dan kan mengen. Waarschijnlijk doe ik dat niet echt, maar plannen zijn er bij mij alleen maar om vanaf te wijken. Ik vind mijn blok goed gelukt, maar het was dan ook niet moeilijk.

Barbara Brackman Jane Austen serie

Voor wie ook aan deze serie wil meedoen, stuur even een mailtje. Of klik hier voor meer informatie. De prijs is weer 10 euro inclusief malletjes, een oplegschema, een naaischema en de stofjes. Als je belangstelling ervoor hebt, klik dan hier voor het blog van Barbara Brackmans "Jane Austen Family Album" met Block 1.

Zo, nu zijn de konijnenbenen weer aan de beurt. Tot morgen


1 opmerking:

Rya, Rotterdam zei


Dat wordt een heel gezellige konijnenfamilie en die jurkjes vind ik zóóó schattig; zijn al enig voor popjes, toch??
Groet, Rya, Rotterdam