maandag 30 juni 2014

barbara brackman blok van de maand nr 6 en blok van de week nr 13

 Barbara Brackman Blok van de maand nr 6

Zoals U kunt zien ben ik heel erg ijverig geweest en ondertussen heb ik  heel goed  nagedacht over stofjes en kleuren. Gisteren was ik al druk aan het dubben hoe ik het nieuwe blok van Barbara Brackman zou aanpakken en ik ben wel gelukkig met mijn keuze. Ik heb ook nog heel erg mijn best gedaan om de kleuren op de foto goed te laten uitkomen en ook hier moet je altijd een compromis sluiten. Je vindt altijd dat het echte blok mooier is dan de foto.

Blok van de week nr 13 Austen Family Album
Ook over  het blok van de week heb ik lang nagedacht, maar het is makkelijker te beslissen omdat ik dichter bij het voorgaande kleurenpalet kan blijven. Ik hoop dat de dames die regelmatig de blokken bestellen tevreden zijn met mijn keuze.

U weet misschien wel dat U ook losse blokken kunt bestellen uit de series. De oude blokken zijn ook nog te bestellen per mail rietjevanslagmaat@gmail.com De prijs is 10 euro inclusief porto (voor Belgie 11 euro).

Geen opmerkingen: