woensdag 22 oktober 2014

Winterquiltje


Soms moet je door andere ogen kijken om te zien hoe leuk iets is. Dat gebeurde me gisteren in de winkel. Een dame werd helemaal blij bij het zien van dit quiltje dat bij ons in de winkel hangt. Het wordt zo langzamerhand ook weer tijd voor de wintertijd.
We verkopen het patroon voor dit quiltje voor 7,50 + 1,30 porto = totaal 8,80 euro. U kunt het bestellen door een mailtje te sturen naar rietjevanslagmaat@gmail.com . De sneeuw kunt U er niet bij bestellen, maar misschien moet die nog even wachten.
Het is wel echt weer voor patchwork en quilten. Doe de kachel maar aan.

1 opmerking:

Rya, Rotterdam zei


Wat een snoet van een quiltje. Ik heb hem in de loop van de laatste anderhalf jaar dat ik quiltblogs bekijk al vaker voorbij zien komen en ik ben er echt weg van. Niet dat ik hem ga maken, hoor!! Je weet, ik ben GEEN quiltster, hoewel ik heus leuke dingen doe met lapjes; ik ben een poppenhuisminiaturenmaakster.....
(hoeveel punten zou dit opbrengen bij Scrabble??).
Succes!! Groet, Rya