zondag 19 februari 2017

Rood Wit BOM serie Blokjes 5 - 8, de tweede ronde


De Blokjes 5 tot en met 8, de tweede ronde

Ik zit al weer helemaal in de goede routine en vaak vind ik dat heel erg prettig. Ik streef bij deze BOM serie in Rood met Wit naar het uitbrengen van de nieuwe blokjes op of omstreeks de 22ste van de maand. Nu zijn de blokjes 5 tot en met 8 aan de beurt, want elke keer komen er vier kleine blokjes uit. Het is nog steeds mogelijk om in te stappen in de serie. Dan krijgt U natuurlijk ook de eerste vier blokjes erbij. Een mailtje naar rietjevanslagmaat@gmail.com is voldoende.
De kosten zijn per keer voor vier kleine blokjes van 4 x 4 inch (ongeveer 10 x 10 cm) 12,50 euro voor patroon, stof en porto (in Belgiƫ 13,50 euro). Gedurende de serie geef ik ook suggesties voor het rangschikken van de blokjes in een gehele quilt.
Als de quilt compleet is telt hij 48 kleine blokjes.
Ik ben met deze quilt weer helemaal in mijn element en ik merk aan de reacties van de deelnemers dat ik daarin  helemaal niet alleen sta.


Geen opmerkingen: