donderdag 30 november 2017

The Splendid Sampler begeleidings lessen

blokje 1
Om goed voorbereid te zijn op de vragen die 
kunnen komen tijdens de begeleidings
lessen die in januari beginnen, ben ik
begonnen aan 
de blokjes  
 blokje 2
De blokjes maak ik niet in de volgorde uit het boek.
Ik kies een patroontje waar ik zin in heb 
op dat moment

blokje 3
Het is een uitdaging voor mij om met die lieve kleurtjes te werken
Ik merk dat ik het ook een leuke afwisseling vind
na al die replicastoffen.

We gaan werken uit het boek The Splendid Sampler dat bijvoorbeeld te koop is bij Bol. De les is 7,50 per keer.
U betaalt als U komt.
De data zijn zaterdagmorgen
6 jan,3 feb, 3maart, 7 april
van 10 tot 12

U stuurt een mailtje naar rietjevanslagmaat@gmail.com

De volgende Quilten aan de Stamtafel is op 
woensdagmorgen 13 december van 10 tot 12 
kosten 5 euro

Geen opmerkingen: