maandag 15 januari 2018

Nieuwe Blok van de Maand 2018

Dit weekend ben ik begonnen aan het blok van de maand 2018


Deze stofjes heb ik uitgezocht. De grote bloem is de hoofdstof en laat ik in ieder blok terugkomen.

                Het wordt weer een sampler met 12 blokken.

Gisteren heb ik het eerste blok getekend en genaaid.
Ik heb een voorkeur voor traditionele blokken. Daarin is zo'n grote keuze dat je eigenlijk niets meer hoeft te bedenken. De aantrekkelijkheid zit hem in de stofkeuze.

De maat van de blokken wordt 12 x 12 inch (= ongeveer 30 x 30 cm). Het is een mooie maat om mee te werken, de stukjes worden niet zo priegelig en naaien gaat dan wat makkelijker.


Zo ziet het papier eruit dat U toegestuurd krijgt samen met de stofjes.
Iedere maand stuur ik ook per mail foto's van de werkwijze.

De prijs per blok is 14,50 euro inclusief porto voor Nederland en 15,80 euro voor Belgiƫ.

U kunt zich per mail opgeven voor deze serie Blok van de Maand (12 maanden) U betaalt per maand. De verzending is steeds aan het eind van de maand. De eerste keer eind januari.

Heeft U nog vragen, dan hoor ik dat graag. Stuur dan een mailtje naar rietjevanslagmaat@gmail.com

Met vriendelijke groet,
Rietje van Slagmaat

Geen opmerkingen: