donderdag 21 juni 2012

Net op tijd

Morgenochtend, vrijdagmorgen hebben we ons traditionele quitcafé en alles is al klaar gezet in de grote kamer. We krijgen een paar vaste quiltgroepjes op bezoek, dus dat zal een gezellige boel worden. We hebben een klein werkstukje op het programma staan en voor degenen die dat willen heb ik een pakketje klaar liggen. Ook dat is klaar. Ik heb ook nog een aantal patronen  aangevuld gekregen van Fit to Frame, dit keer Pattern Sixteen. Als achtergrond voor de foto heb ik een stofje gebruikt dat ik net vanmiddag heb binnengekregen. Dat is echt een schattig stofje. Ik kon niet nalaten het even hiervoor te gebruiken. 

 Ik moet zelf opschieten. Ik ben bij blok 7 van Fit to Frame Pattern Six. Om een leuke foto te maken ben ik even de tuin in gegaan. Het blok staat mooi bij de vrouwenmantel.

Toen ik toch in de tuin was, heb ik ook nog even deze roos op de foto gezet op de eerste dag van de zomer.

1 opmerking:

yvonne zei

Ziet er allemaal heel goed uit.
En ook heel leuk is de foto van Jan ......
Gaat het met Wil ook goed??

Liefs Yvonne