maandag 23 maart 2020

Tel Uw Zegeningen

                                    

Nee, we gaan niet opnieuw verhuizen



 

Dit zijn een paar van onze dozen van ruim twee jaar geleden. Jammer genoeg zijn dit bij lange na niet de enige.



  

Het kan nog veel erger




En nog erger. Ik ben begonnen met een doos uit te pakken. 

Het lijkt op schatgraven, want voordat de doos open is, 

weet ik echt niet meer wat erin zit.




Deze keer had ik geluk. Er zaten stitchery pakketjes in met het voorbeeld erbij. En of het zo moet wezen, met de spreuk "Tel Uw zegeningen". 

Gelukkig hebben Wil en ik nog heel wat te tellen. Gezonde kinderen en kleinkinderen is wel de grootste zegen en daarna komt een hele ris kleinere. 

Mocht U dit stitchery quiltje ook graag maken, dan kunt U het bestellen. De prijs is 9,95 , inclusief achterkant en lintje, exclusief  borduurgaren en vulling. De postzegels kosten 2,75. Samen is dat 12,70. 

Stuur een mailtje naar rietjevanslagmaat@gmail.com als U het een leuke stitchery vindt.




     Alsof ik niets anders te doen heb, doe ik mee met een mysterie        quilt. Ik gebruik zoveel mogelijk restjes, maar de berg slinkt niet.




We steunen de bloemist en genieten 

nog even van deze prachtige tulpen. 

 Blijf thuis en maak het je gezellig.


Geen opmerkingen: