maandag 13 januari 2014

Uitstel is geen afstel

Gisteren heb ik een quiltje uit de winkel teruggehaald, omdat ik nog steeds de rand moet quilten. Steeds als ik er langs liep, schoot er weer door me heen: "straks doe ik het", maar ja ....
Vandaag eerst even de was strijken en daarna is dit quiltje echt aan de beurt.

 De patronen zijn heel duidelijk, maar als je even niet oplet komen de applicaties in spiegelbeeld op de ondergrond. Ook geen ramp, ware het niet dat de vogeltjes dan van je quilt afvliegen en dat moeten we niet hebben. Mijn oplossing was de hele eerste verticale rij omwisselen met de derde en dan blijven ze keurig thuis.
Natuurlijk hebben we het patroon in de winkel te koop, maar we sturen het graag op. Prijs 9,95 euro exclusief verzendkosten van 1,80 euro. Geef wel even op of U patroon Six of patroon Sixteen wilt ontvangen. Stuurt U even een mailtje naar rietjevanslagmaat@gmail.com
Zo, nu roept de strijkplank.


Geen opmerkingen: