dinsdag 18 maart 2014

Gratis patroontje

Vaak krijgen we enthousiaste reacties van dames die via onze nieuwsbrief een gratis patroontje gemaild krijgen. Vandaar dat we het patroon van het mini-quiltje hieronder nog een keer aanbieden.

Wanneer u zich aanmeldt voor de nieuwsbrief, dan krijgt u daarna per mail dit patroontje. Aanmelden voor de nieuwsbrief kunt u doen in de linker balk van mijn blog. Als u meer over dit quiltje wilt weten, klikt u hier


Ik ben gek op quilts in rood en wit! Wilt u dit patroontje net zoals ik uitvoeren, dan kunt u dit pakketje bij ons kopen. De set bestaat uit 12 stofjes van ongeveer 25 cm x 27 cm en kost 12,95 euro exclusief porto. U kunt uw bestelling mailen naar rietjevanslagmaat@gmail.com



Nu ga ik weer naaien. Wil neemt zometeen voor mij het tv-programma "The Great British Sewing Bee" op. Een heel leuke naaiwedstrijd op dinsdagavond op BBC 2 om 21.00 uur. Echt een aanrader!

Fijne avond nog! Rietje




















Geen opmerkingen: