woensdag 25 juni 2014

De mooie dingen van het leven


Wat is Stitchery toch leuk. Eigenlijk moet ik het paneel bewaren voor de vakantie, maar ik kan het niet laten om te zien hoe het kleine stukje eruit ziet met een ster er omheen. Het bevalt me wel. De maat van de ster is 8 x 8 inch, net als de patroontjes uit de nieuwsbrieven. Binnenkort schrijf ik weer een nieuwsbrief en zal ik het patroontje erbij doen. Misschien vinden de dames die het paneel gekocht hebben het leuk om een stukje borduurwerk te gebruiken.
Als U de nieuwsbrief nog niet ontvangt, vraag hem dan even aan en laat dan even weten dat U de voorgaande patroontjes ook wilt ontvangen. rietjevanslagmaat@gmail.com


Is dit niet een mooi werkstuk van Willem? Op school heeft de juf uitgelegd wat patchwork is en de kindjes mochten een schildpad bekleden. Willem vindt dat hij bij mij op tafel moet liggen, maar ik mag hem ook als hoed opzetten!

Zo meteen gaat de winkel open en hoop ik weer gezellige quilters te ontmoeten. Wat hebben we toch leuk werk.
Rietje

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat heb ik gelachen met de zin over Willem, dat je de schildpad als hoed mag opzetten. Maar het is een mooie schildpad geworden . Rietje, je brengt me op een idee. Ik heb ook 8 stitcherietjes hier liggen en ik wist nog niet wat ik ermee zou doen. Nu ik jouw ster zie, weet ik het. Weer bedankt voor de inspiratie en de stofjes van de ster zijn wel erg MOOI. Groetjes Wilma