zondag 27 oktober 2019

Workshop etuitje maken en clubochtend op zaterdag 2 november (home sweet home- lucy boston- jane austen)

 Vandaag heb ik het etuitje in de praktijk getest. Ik ben met mijn echtgenoot Wil naar Museum More in Gorssel geweest. Er was een lezing over de Britse Realisten, schilders beroemd geworden in de jaren 20 en 30 van de vorige eeuw. Het was een inleiding op de tentoonstelling die nog een paar maanden te zien zal zijn. Zeker de moeite van een bezoek waard. Het etuitje met de museum kaart werkte perfect.

Ik geef a.s. zaterdag 2 november een workshop waarin we zo een etuitje maken. Het is van 13.30 tot 15.30 uur. De kosten zijn inclusief het pakketje 16,50 euro. U brengt Uw eigen naaimachine mee of U doet het met de hand. U mag zelf kiezen. Ik heb mijn kleine Singertje gebruikt. Als U zin en tijd heeft, stuur dan even een mailtje naar rietjevanslagmaat@gmail.com . 


 Op zaterdag 2 november houd ik ook mijn Clubochtend, maar dan van 10 tot 12 uur. De kosten zijn 7,50 euro. Ik geef hulp en bijstand aan allerlei dames die cursussen hebben gevolgd bij mij en die een stok achter de deur willen hebben om door te gaan of graag nog wat tips en tricks willen horen of gewoon als nieuweling aan dat onderwerp willen beginnen. We doen onder andere Home Sweet Home,

 Lucy Boston, de hexagons zoals in Patchwork of the Crosses,

en ook nog de Replica Quilt van Jane Austen. Een mailtje naar mijn email adres is dan voldoende. Ik zet een stoeltje voor U klaar.
Eventueel tot a.s. zaterdag.
Met vriendelijke groet,
Rietje van Slagmaat

1 opmerking:

Ruža Tomašić zei

seizoengroeten aan al mijn vrienden, ik ben Jeanine Hennis-Plasschaert, ik kom uit de regio Utrecht, ik wil mijn prachtige getuigenis delen over hoe ik mijn man van mijn leven terug heb gekregen, ik wil de mensen in de wereld vertellen dat er een echte spell caster online en is krachtig en oprecht, zijn naam is Baba Wale Wiseman, hij heeft me onlangs geholpen om mijn relatie met mijn man die me gedumpt heeft, te herenigen. heeft niets meer met mij te maken, belde me en begon me te smeken. Voor iedereen die dit artikel leest en hulp nodig heeft, kan Wiseman ook alle soorten hulp bieden, zoals hereniging van huwelijk en relatie, genezing van alle soorten ziekten, rechtszaken, zwangerschapsspreuk, we zijn nu heel blij met onszelf. Wiseman laat hem beseffen hoeveel we van elkaar houden en elkaar nodig hebben. Deze man is echt en goed. Hij kan je ook helpen je gebroken relatie op te lossen. Ik had mijn man terug! Het was als een wonder! Geen huwelijkstherapie en we doen het heel goed in ons liefdesleven. Neem contact op met deze geweldige man als je een probleem hebt met een duurzame oplossing
via e-mail: doctorosagiede75@gmail.com
WhatsApp: +2349014523836
Viber: +2349014523836