zondag 5 december 2021

Eindelijk weer eens een berichtje op het blog. De laatste tijd heb ik mijn energie meestal in de nieuwsbrieven gestoken, maar het blog mag niet verwaarloosd worden.

Dit zijn twee aantrekkelijke honden die samen in een pakket naar U kunnen worden opgestuurd. De prijs van het pakketje is 9,50 euro exclusief de postzegels. Het pakje past door de brievenbus, dus U hoeft er niet voor thuis te blijven. Even bestellen via de mail rietjevanslagmaat@gmail.com .



Bij het ordenen van de patronen kwam ik dit patroon tegen. Het is een evergreen. Altijd een favoriet en ook nog eenvoudig. De quilt is aantrekkelijk door zijn eenvoud. De prijs van het patroon is 7,50 euro exclusief postzegels. 




Ik ben altijd aan honderd dingen tegelijk bezig en vandaag wilde ik even aandacht besteden aan het kiezen van een randstof om deze Schoolgirl Sampler Quilt. Ik heb bijna mijn keus gemaakt. Als hij definitief is laat ik het op het blog even zien.

Deze week is de winkel open op de volgende tijden:

Maandag 6 dec. gesloten. 

Dinsdag 7 dec. open van 10 tot 16 uur

Woensdag 8 dec. open van 10 tot 16 uur

Donderdag 9 dec. open van 10 tot 15 uur

Vrijdag 10 dec. open van 10 tot 15 uur

Zaterdag 11 dec. open van 10 tot 12. Cursus blauw-roze quilt.

Mocht U even langs willen komen in de winkel, we houden voldoende afstand. 

Met vriendelijke groet,

Rietje van Slagmaat  

 

Geen opmerkingen: