maandag 5 april 2010

Halfaf

Dit weekend probeer ik een aantal halfaf spullen af te werken, maar eerst gaan we naar de verjaardag van Willem. Hij wordt al weer twee jaar. Op de creche is hij gepromoveerd tot peuter. De naaimachinehoes vordert. Hij moet nog een beetje "opgeleukt" worden.



Het volgende projectje is een werkbeschrijving maken van deze tas.



Ik ben altijd van plan om direct tijdens het ontwerpen en naaien van een tas ook het patroon met beschrijving te maken, maar omdat ik al werkend van alles aan het oorspronkelijke plan verander, lukt dat nooit. Ik heb nu zoveel halfaf werkjes liggen, dat ik eerst iets ouds moet afmaken, voordat ik iets nieuws mag beginnen. Hoe lang zou ik dat volhouden?

Dinsdag en woensdag is de winkel gesloten, maar vrijdagmorgen is er wel gewoon een quiltcafe. We beginnen aan de naaimachinehoes.

2 opmerkingen:

conny ten berge zei

Nog van harte proficiat met peuter Willem!
En ik denk dat ik mijn naaimachine maar vast ga verhuizen, want zo'n mooie hoes kun je toch niet boven zetten!

Astrid Klein Oonk zei

Ik ga voor de naaimachinehoes, erg leuk. Tot vrijdag.

Groetjes Astrid Klein Oonk