dinsdag 12 mei 2020

Mondkapjes nieuwe collectie stofjes


We proberen iedere dag even op de Waalbandijk te lopen. Meestal vergeet ik foto's te maken, maar deze keer wist ik het. Het is nu of anders moet ik een jaar wachten. Zo mooi met die gele berm voor raapzaad.

Met een helder hoofd en frisse zin kom ik thuis en maak ik het mij gezellig in de winkel.



Ik zit aan de lange tafel in de winkel en kijk naar al de kasten met rollen stofjes.

Wat houd ik toch van mijn werk. Ik mis wel de gezellige gesprekjes. Gelukkig krijg ik regelmatig lieve mailtjes van U, zomaar even "hoe gaat het?" Fijn dat we in Uw gedachten blijven.

 Vandaag begin ik aan het mondkapje voor onze dochter. Op dit moment werkt ze nog thuis, maar zodra ze weer naar haar werk gaat, zal ze dat met het openbaar vervoer moeten doen.

                     Ze heeft voor een vlinder stofje gekozen.


                           Het kapje is leuk geworden.


Mocht U een kapje willen maken. Zoals U hierboven ziet, heb ik het assortiment met acht nieuwe stofjes uitgebreid.  


Samen met de oude collectie, de eerste acht, is de keuze nu uit zestien verschillende patroontjes.

De prijs blijft natuurlijk gewoon 6,50 + porto. U kunt een mailtje sturen naar rietjevansagmaat@gmail.com . We sturen U bovendien nog een werkbeschrijving met foto's over de mail.

Pas goed op U zelf en blijf gezond.

Vriendelijke groeten, Rietje van Slagmaat

Geen opmerkingen: