zondag 17 mei 2020

Stof mogelijkheden mondkapjes uitgebreid


Vandaag heb ik eerst eens even door onze tuin gelopen. In tegenstelling tot in onze vorige tuin staan hier weinig bloemen om te plukken en in een vaas te zetten. Een uitzondering is deze heerlijk geurende klimroos. Ik knip nu niets af voor een vaas, want ik ben blij met een kleurtje in de tuin.



Stel U voor, Uw kinderen of kleinkinderen mogen binnenkort weer naar muziekschool of conservatorium en ze moeten daar met openbaar vervoer naar toe. 

Hoe cool is het dan om een mondkapje met notenbalken op te hebben. In dit mondkapje is ook plaats voor een extra filtertje.
Een pakketje voor dit en andere kapjes (zie vorige post op het blog) is verkrijgbaar. We sturen U tevens een werkbeschrijving met foto's via de mail. De malletjes zitten in het pakket zelf. De prijs voor één pakketje is 6,50 exclusief porto. U stuurt een mailtje naar rietjevanslagmaat@gmail.com en we sturen het pakketje op.


Ik heb weer nieuwe stofjes toegevoegd. Frisse bonte cirkeltjes op een zwarte ondergrond. 



Een batik met verloop van blauw via paars naar rood.



In de tuin had ik vroeger altijd lupinen. Hier heb ik ze nog steeds niet gezaaid. Zaad gaan kopen zit er nu even niet in.




Op het vierde stofje staan mooie blauwe hortensia's.



Alle vier op een rijtje met een letter erbij. rietjevanslagmaat@gmail.com



Voor onze deur stond zomaar ineens een roze hortensia.

Als je in Ophemert woont word je als vijfenzestig-plusser vaak verrast door de Dr van der Koppelstichting. Deze keer als opkikker een mooie roze hortensia. We zijn er blij mee. 

Wil heeft hem direct tussen de nog niet bloeiende planten gezet. De gevel ziet er gelijk leuker uit.


Geen opmerkingen: