donderdag 21 mei 2020

Mannenstofjes


Deze ouderwetse geurende roos klimt tegen het huis op. Hij staat wat achteraf, dus ik loop er niet dagelijks langs. Eergisteren nog helemaal in de knop en nu zo prachtig geopend.




Deze keer heb ik stofjes bij elkaar gezocht die misschien geschikt zijn  voor jongens en mannen die een mondkapje gaan nodig hebben. 


Ik houd van zwarte kleding. Daar zal dit stofje leuk bij staan. We zullen toch meerdere kapjes nodig hebben.



Deze stof heeft een soort regendruppels. Het is een mooie zachte stof.



Deze stof is nog maar pas in de collectie binnengekomen. Hij lijkt me mooi bij spijkerkleding.



Deze stof heb ik speciaal ingekocht omdat je er vrolijk van wordt. Door al die kleurtjes past zo'n kapje bij veel jurkjes. 



Het kapje past goed bij mijn gele vest.



Alle vier nieuwe stofjes op een rij. We leveren ze in een pakketje om een mondkapje mee te maken. In het pakketje vindt U alle benodigdheden voor een kapje inclusief malletjes. Het is ook mogelijk om een extra filter toe te voegen in dit kapje. Aan de dames die een pakketje bestellen, sturen we via de mail een werkbeschrijving met foto's om het in elkaar zetten makkelijk te maken. 

De kosten per pakketje zijn 6,50 exclusief verzendkosten . U bestelt via rietjevanslagmaat@gmail.com 

Blijf gezond. Wij houden de winkel nog even dicht, maar U kunt gerust bij ons bestellen. We sturen alle materialen op.
Met vriendelijke groet,
Rietje van Slagmaat


Geen opmerkingen: